nuffnang

Wednesday, September 3, 2008

1st PAY

Time ari ke 3 aku keje org HR dh cari aku.pe lg klo bkn psl gaji bln ni kn.My 1st pay 4 my 3rd job.huhu.dh lame aku tgu setelah sekian lame idup menganggur.Memule tu igt bape sen sgt la dpt kn coz keje semgu je bln 8.bile dh dpt kire ok la.ckup la aku nk bls dendam balik shopping yg tlepas b4 nih.hihihi.tu la sape soh menganggur time2 mega sale;P so aritu g shopping n beli kemeje yg ade sale.xlupe jgk rantai 4 menambahkn aksesori aku..hehehe..sukenye dpt shopping:D

Kemeje yg pas less 70% ;P

Rantai

So pas bli 2 brg tu aku blk ngn gembirenye.Ckup la 2 brg yg penting nye mkn.Sepanjang jln2 aritu ade la lbh kurang 4x ktorg mkn sbb nafsu mkn aku yg amat dasat sejak kua hospital aritu.hahaha.tp sumenye xsmpt nk amik gamba sbb aku ngn pantasnye menyambar mknn2 itu.len kali la kot.

No comments: