nuffnang

Sunday, October 26, 2008

Kena Samannnn

Smlm time jln nk g kete tetibe kwn aku benti n jerit bile nengok kete die.aku igt tayar die pancit ke ilg ke.dh tenung lame2 baru la aku nmpk ade ketas putih terselit bwh wiper die.pas dh belek2 sahla polis yg saman..yg lbh truknye kete aku park depan sket je dr kete kwn aku tuuu..so means kete aku pun sure la kne skali.

Waaaaaaa...melayang lg la duit pasni.1st time u noe aku aku kene saman ngn polis since bwk kete ni.Betape berdedikasi nye aku slame ni kn;P Dh la kene saman kat area ofis d ari ahad yg panas terik.ulang suare yee...AREA OFIS ARI AHAD.Suci murni je ati aku ni g keje ari ahad tanpe gaji.Last2 kene saman plak.Saje nk try kn parking situ..working days pn elok je kete parking..so ingat ahad slamat la kn..baru nk try2 terkene la plak..Agknyee die xbagi dtg keje ari ahad kot.hahaha..pape tah..huhh

No comments: