nuffnang

Sunday, May 24, 2009

I Need Holiday!

Lmbtnye aku update cite kat klia ni. asik lupa je. aritu g anta abg aku coz die nk g dubai. die dah slalu sangat ulang alik g dubai. kena keje kat sana. aku je yg mls nk dtg klia. tetiba dtg angin nk jln2. ni abg aku yg 2nd. aku ada 4 org abg. dia ni cerah berseri sket pasal dlu dok kat london. kalo x aku lagi cerah ye dari dia. wuwuwu



b4 abg aku naik flight, ktorg pegi isi perut masing2 dulu. mkn main2 kate nye. aku xde main2 dh. mkn smpai kenyang :D camera man adik aku. so gamba die xde.


ngn anak sedara aku aisyah izzati. tembam n cute. tetibe gamba ni gelap gelita.


muka penat n ngntuk pas hantar abg aku. besnye g oversea. bile la aku nk g ni. nk g holiday!!!uwaaaa!!!blkg tu ade adik aku terselit. nnt aku cite jln2 lg. next destination...

No comments: