nuffnang

Monday, May 4, 2009

Makan2 Collections

alahaaiii...payah betul nk buat entry psl makan2 nie...gamba kat atas tu bleh xplain nape. tgk la muffin tu...abis robek2 xsmpat nk di snap gamba nye..ye..slalu xdpt blog psl makanan sbb pas mkn baru sedar xamik gamba lg. lepas mknn dh slamat masuk dlm perut...xpn pas smpai umah. ni je la gamba yg ade dlm hp aku sepnjg bekurun lamenye xhapdet blog.

oh ye..muffin tu from kenny rogers..ngn air 100 plus???oh tidakkkk..mintak 7up dpt 100 plus..aku sgt la ngeri ngn 100 plus ni..mengingatkn aku time kne dok hospital time kene denggi dulu...rase nk nangis telan air tu...ntah nape tp mmg xblh ditrime dek tekak.

wahhh spagetti!!fevret aku...abis licin sepinggan sorg2

xcukup sepinggan...pinggan org lain pn aku tumpang ;) meal aym..xtau la name..aku mkn je..tp pasta tu xsdp..masammm...oh yee wlau pun aku kurus aku mkn agak byk jugak la. so jgn tanye nape...genetic maa..



ais cendol pak li..sedapppp

assam laksa pak li...pn sodapppp...smpai berair mate mkn..tp sungguhhh nikmat


mi emmm...alamak xingat name die..tp yee mee la..dekat Noodles Station kat Giant kota dmnsara

Mi aku pn aku xtau name ni kn mi org lain...lagi la aku xhengat..:D

dlm byk2 gamba mknn tetibe ade gamba org..hehe..ni mangse hasil dr perut aku yg sentiase lapo...kne join aku mkn last2 die yg membine badan...jgn mara ye tuan punye badan ;P

3 comments:

dEe said...

da lama tak mkn laksa pakli.. :((

myooh said...

haha..sdap gk tu time 1st time mkn..

cuna said...

sdp kn dee..nangis2 aku mkn.bile tgk gamba je mesti teringin nk mkn lg..huhu..bahaye2