nuffnang

Thursday, August 20, 2009

Lunch @ Madam Lim's Kitchen

Tetiba rasa berat hati nak sambung entry pasal tunang hari tu. Macam ada yang dah nak termuntah agaknya baca entry pasal tu. Huhuh. So b4 ade sesaper yang termuntah hijau baik lah aku stop. Silent reader aku sure dah menyumpah seranah dah kot.

Lama dah tak kuar entry pasal makan2. Dah nak pose ni baru la nak letak kan. Padahal dah berzaman dah pergi nya. Just tak ada masa nak update. Make it short, aku pegi Madam Lim's Kitchen ni ngan ofismates. So as usual b4 makanan sampai amik gambar dulu ;P



Owh time ni aku menggunakan khidmat kekecilan ku so that boleh muat 3 orang. Patutnya 2 orang je boleh duduk. Tersepit di tengah2.


Menarik tak air itu?Aku pun dah lupa camne rase nye.


Opsss kena pulang kan balik kat tuan punya air. Hahah. Tumpang posing je jap. Aku minum air cincau je.


Menu hari itu... Mi goreng yang dah tak ingat nama nye. Rasa cam mi goreng mamak


Bihun tom yam. Kaler nye bukan main lagi. Pekat mekat. Tapi tak sedap pon. Tak de kick.


Nasi ngan sambal sotong. Sume foods ni namanya meriah2 ye. Tapi sume aku dah lupa. Sedap gak ni. Tapi...halahaiiii tengok la nasi dia. Sikitnyeeee. Confirm aku boleh lapar balik sejam lepas tu.


Cantonese mee hoon. My favourite. Tapi dorang sume melarang aku dari order mende ni. Kenapakah wahai kawan2?


Bcoz nasi ni je yang layak untuk perut ku. Wahaha. Selambak penuh satu pinggan ye. Namanya Thai ke Siam fried rice. Tak boleh flash back dah. Jem2. Sume cam dah tau2 je aku kena makan nasi jugak. Tapi melampau la kan banyak tu.


Mulut penuh pun lagi mau posing2


Tak padan ngan nasi segunung lepas tu siap tolong habiskan cantonese mee hoon plak :D Dah tu member diet tak kan la aku nak pandang je kan mee hoon tu. Rugi..rugi


Nak jalan pegi parking pon boleh stop dulu amik gambar.


Tukang amik gambar tak puas ati muka dia tak de. So amik la gamba sendiri. Cop2 muka ku tak masuk. One more time. Kekeke. Korang nampak tak ada uncle kat belakang tu?


Oke2 dah masuk. Ishhh ada plak tak pandang camera.


Tengah2 sibuk dok amik gambar tengah2 alam tu tetiba pak cik tadi meng'offer' kan diri nak amik kan gamba. Hahahah. Sure dia dah kesian tengok kitorang terkial2 nak amik gambar. Kat tempat orang turun naik plak tu. Macam baru sampai Mesia je. Situ pon nak amik gambar kan. Buat muka tebal je laaa


Ermm lusa dah nak pose. So bulan pose jangan la tengok2 entry ni ye. Simpan time bukak pose :) Selamat berpuasa to all yang beragama Islam. Nanti aku letak la entry lain nak cover entry makan2 ni kay!

No comments: