nuffnang

Wednesday, February 3, 2010

Finally...The Time Has Begun

After 4 weeks berhempas pulas siap kan keje2 kat ofis akhirnye arini aku dapat wfh. Dulu tempat keje lama hari2 pegi ofis pun tak rasa ape. Tapi dah kat tempat sekarang dah boleh wfh. So nampak orang kejap2 datang...kejap2 tak. Jeles la jugak kan.


Akhirnye semalam tepat jam 9 malam, aku berjaya abiskan saki baki keje yang terakhir. Kekeke. Cam hape. Hari2 pun balik lambat. Penat wehh ari2 dok tegak ngadap laptop dari pagi sampai malam. Maybe ade orang lain pun keje camtu jugak. Tapi tak kire. Nak jugak ngadu kat sini.


Hari ni ngan senang hatinye bangun pagi pukul 9. Mission arini nak update blog...nak qada' balik baca blog2 orang lain yang aku dah termiss entry nye. Ada la dalam seminggu lebih dah tercicir. Kalau tak each time aku nampak sesape yang update kat blog list aku tu...aku terus pegi baca.


Emm...pastu ape lagi...Haa... pastu nak baca Cleo yang aku beli since last week tapi tak baca2 sampai sekarang. Pastu nak cek e-mel yang dah bape puluh dalam inbox tu aku tak baca2. Lagii...FB aku yang dah bape kurun aku tak jenguk. Gile banyak mende nak buat arini


Arini ngan esok je la yang dapat rest betul2. Semalam baru habis Cycle 1. Next week dah start Cycle 2 pulak. Maka next week akan bermula balik la hidup ku yang haru biru sampai la bulan Mac nanti. Tu laaa...suke lagi kaler biru. Lalalala

No comments: