nuffnang

Saturday, July 18, 2009

Lunch @ Mee Jawa

Last week 9 july kot. Susah plak nak kena flash back ni. As usual lah aku lambat update. Banyak sangat rasa nya nak cite. 1st time kua lunch ngan Gmah since start keje kat tempat baru. Padahal building kat sebelah je. Jumpe time lunch pun ngan ofismate masing2. Cik Gmah ajak gi makan kat kedai Mee Jawa yang aku sendiri tak tau dok kat ceruk mana. Rupa2 nya hari2 lalu daa time nak pegi ofis. Haiyaaa. Aku memang camtu. Drive tak pandang kiri kanan. Yang penting boleh sampai ofis. Pastu balik umah semula. Lain2 i dunno. Hehe

Disebabkan aku dah nampak pinggan2 dorg tersangat besar aku decide tak nak order nasi. So mintak la mi goreng yang dah lupe nama nya. Cam biase b4 mkn lupa nak snap pic dulu. Haishh. Lagi sket nak abis tu. Tinggal beberapa suap je lagi.......



Before tu rasa Asam Laksa gmah dulu.


Dah alang2 rasa tu exchange terus. Percubaan gmah nak amik gamba sendiri. Gelas saje yang masuk daa


Ha baru masuk. Dah terer budget. Keke


Last2 aku jugak yang kena habis kan asam laksa gmah.


Gmah dah kenyang amik gamba. Ntah bape kali snap. Pastu gamba blur pastu salahkan camera handphone aku tak berkualiti.


Ye aku tau. Kan cap ayam saje. Nanti la tunggu dah kaya sket tukar hp baru ye.


Percubaan beberapa kali baru elok sket. See mi goreng aku tu. Lansung tak luak. Tu bukan exchange nama nye.


Dah aku tak larat nak letak caption dah.




Kene rush balik coz break pun 1 hour je. Pada aku biasa je la kedai ni. Tapi aku balik kekenyangan. Siap makan mi goreng ngan laksa lagi.


Balik ofis ngamik pic sendiri plak. Bosan giler study tak abis2. Tak boleh pose lebih2 kang orang sebelah perasan :P Tu konon2 nya muka tengah khusyuk study la tu. Hehe

No comments: