nuffnang

Wednesday, July 1, 2009

Stila Episode 5

Ni some of Stila stuffs yang tercicir n aku lupa nak tempek kat blog ni. Ada yang aku dah let go. 3 mende kat bawah ni beli asing2 time lain2. So just imagine aku datang jauh2 beli 1 mende je. Huh memang giler.

1) Moisture Powder Foundation Refill. Beli kat Parkson OU. Ok lagi sebab dekat je ngan ofis. Geram coz yang 1st beli RM40. Tetibe dah jadi RM32. Hangin2.
2) Illuminating Tinted Moisturizer. Yang ni datang klcc semata2 beli 1 ni je. Padahal kat OU pun ada. Sebenarnya nak cari mende lain. Mende nye tak de, rembat je la sumting nak sedapkan hati. Boleh ke camtu?Huhu
3) Plumping Lip Glaze in Vanilla Mint. Yang ni pun sama datang klcc sesaja. Stok sume dah licin awal2. Dapat ni pun sebab ada Miu yang baik hati tolong reserve kan.



4) Kajal Eye Liner in Pearl - saje gatal nak beli walaupun aku memang xpernah pakai. Beli b4 nak tengok Monsters vs Aliens preview.
5) Convertible Eye Color in Onyx - pun geram sebab tengok kat blog Miu. Beli from Miu jugak. Amik the same day yang tengok Monsters vs Aliens.



Brush2 Stila yang aku sempat kumpul. Stok dah nak abis baru terpikir nak beli brush. Stila memang my 1st brush la. B2 ni pakai brush yang halus2 saje. Rite now Stila brushes tu dah bertambah lagi 3 :P Hishh menakutkan plak rasa nye. Malas nk snap pics.


6) Brush No. 5 (All over shadow) - bought from Miu
7) Brush No. 2 (Under eye brush) - 1st brush yang aku beli. Dah desperate sangat coz jumpe yang ni je, main sauk je. Last2 xtau nak pakai camne. Hehe
8) Brush No. 20 (Double sided brush) - bought from Miu
9) Body Shop brush - Tetiba sesat Body Shop punya brush. Time ni dah give up nak cari Stila punya brush. Tapi finally dapat jugak. Beli from Miu lagi = )

Update brush yang tak de dalam pic:

10) Brush No. 1 (Blush brush) - bought from Miu
11) Brush No. 7 (Precision Crease) - bought from Lilian (Stila SA), paid to Miu, passed by Harim. lol
12) Brush No. 9 (All over blend brush) - Yang ni memang betul2 aku beli sendiri and aku puas hati

Enuf. Tak mo beli brush dah.


Al kisah aku beli brush Body Shop tu pun sebab time tu Body Shop ada Sale. B4 ni aku memang tak pernah jejak kaki kat Body Shop pun. Believe it or not, memang tak pernah terlintas nak masuk sini. Sebab aku adalah sangat gerun. Dedulu aku adalah sangat kagum bila member2 cite beli perfume or body wash kat Body Shop. Selain produk dia yang aku rasa mahal, aku memang pantang kalau masuk kedai yang SA nye mengekor je aku nak pegi mane. Melekat je. Tak suke tak suke. Rimasss. Tu antara sebab aku tak suka masuk kedai mahal2. Kalau kedai biasa aku bebas nak tengok apa aku suka. Kalo tak SA menebeng je kat tepi.

So alang2 Body Shop ni dah buat sale n kedai nye sure la penuh. Aku pun apa lagi, sibuk2 sekali la. Time ni SA pun tak de mase nak layan. Bestttt. Mula nya nak beli brush je tapi berjangkit beli lip gloss. Dee betul la. Seyes aku pantang nampak gloss. Help2!



Eye Shadow Trio Mystique. Ni aku tak dapat beli pun. Kidnap from Miu's blog. Tak dapat beli pun dapat tempek kat blog pun jadi la. Hahaha. Suka sangat color n design dia. Tapi aku harus insafff!!!

2 comments:

Miu said...

hsahaha

mystique u nak ke?? ambik je dari I kalau nak, tak charge charge lah.

I sapu pun tak boleh habis!!! regreeet

cuna said...

erkkk miu?? r u serious??sure u will not regret after sellin it to me?