nuffnang

Tuesday, September 21, 2010

After 2 Months WFH

Setelah sekian lama Work From Home (WFH) akhirnya aku jejak jugak kaki ke ofis hari ni.
2 bulan tu. Tak pernah2 buat WFH begitu lama.
Paling teruk pun seminggu 3 hari je WFH. Biasa 2 ari je seminggu.
Kalau sekali sekala WFH memang la terasa nikmatnya.
Boleh bangun lambat, tak yah sesak2 dalam traffic jam....
Plus time lunch boleh tido kejap :D

Tapi kalau dah lama sangat dok rumah tak rasa macam 'wanita bekerjaya' pulak :P
Tu pun nasib baik la boleh WFH.
Kalau tak...ada yang kena beraya tanpa gaji kang.
Dahla annual leave dah burn seminggu...
Jenuh nak kumpul balik cuti.
Hari ni gigih jugak bangun pergi kerja even tengah sakit2 lagi.
Dah lama tak drive. Agak2 baru nak start drive dah kena hon....huhuhu.

2 bulan tak drive lansung...2 bulan jugak bertapa kat umah family
Rumah kitorang terabai....macam tongkang pecah kot
Nak ajak orang datang beraya pun macam was-was
Apa ntah motif aku buat entry ni pun aku tak tau.

Tapi rasa kagum dengan diri sendiri sebab berjaya menghabiskan satu hari ni kat ofis setelah sekian lama (^_^)
Lagi satu aku sangat happy sebab impian aku tercapai juga akhirnya
Impian apakah itu??? Korang nak teka tak? :P
Dah banyak kali jugak aku dok menceceh pasal impian aku tu kat blog ni
Teka la teka la...

6 comments:

Harim Hamdan said...

i nak teka!

cuna said...

sila la teka. tengok betul ke tak. tapi tak de adiah la :P

dEe said...

impian ape? aku baru ade kesempatan nk bkk blog ko neh..

cuna said...

Haaa...tu la yang aku nak soh teke. tp since sume diam je nanti la aku update lain. tp lmbt la sket....byk benar mende nak cite

The Me said...

impian apa?
tv dh dpt, peti ais pun dh, husband pun dh ada, anak soon, apakah lg impiannya ye?

cuna said...

Haaa ni satu2nye impian sy time stress hari tu ;P dapat teka x?