nuffnang

Sunday, September 13, 2009

Gifts from Clarins & EL Freebies

Yayy dapat free gifts from Clarins. 3 travel size sample yang di request time Clarins Power to Try workshop hari tu. Actually hari tu request 2 je tapi Clarins tak de mask yang travel size sample so dapat la 2 tube yang comel. Gigih jugak nak pegi Mid pas keje. Time2 serabut buat keje orang Clarins kol soh datang amik. Ape lagi. Orang nak bagi kan. Lain la kalau aku kene tadah tangan mintak freebies. Kene pikir 2 3 kali jugak tu.


Tak pernah2 aku buat sepanjang idup ni pegi redeem freebies except baru2 ni. 2 kali. Tu pun tumpang2 orang lain je ;) 1st yang freebies CLEO time nak beli Stila tu. Main follow je. Nak harapkan aku sorang tak kan jadi nye. 2nd Estee Lauder sample yang aku pegi redeem ngan Harim pas workshop Clarins hari tu.

Yahuuu bertambah lagi collection Clarins ku. Travel size pun tak kesah la. Janji ade. Nak soh aku beli sendiri lambat lagi la kan. Yang dapat hari tu pun tak pakai2 lagi. Sayang nak pakai :P (Sebenarnye malas coz asal balik je nampak bantal terus tido)
Dapat Repairing Whitening Cream n Intensive Clear Mask


Oh ye. Hari tu dah pegi Clarins Facial Treatment. Yang dapat 50% off facial treatment voucher tu. Memule tak nak pegi tapi pikir2 balik cam once in a lifetime je kan dapat rase. Then aku dah pecah rekod. Hari ini dalam sejarah. Lansung tak pernah buat pape treatment pun b4 ni. Heheh. Saper yang kenal aku tau la aku memang tak pernah buat kerja2 camni. So sesekali buang tebiat ;)


Hasilnye boleh la tahan. Sedap jugak muka ni kene urut2. Sampai dahi aku ni pun ditampar2. Ting tong jap pas kua tu :D Tapi time treatment rase bahagie je muke dilimpahi ngan produk2 mahal yang ntah bile aku dapat beli. Susah nak describe feeling nye tu. Cam di awang awangan la kot. Kebetulan siling die ade gambar awan. muahaha. Oh ye name treatment yang aku buat tu Hydration from Madagascar - Thirst Quenching treatment at RM68. Normal price RM135. Eh ade orang nak tak voucher ni? Emm tapi due date nye wiken ni.

Yang ni pulak sample Estee Lauder yang di amik pas Clarins workshop. Dah lame dah tapi baru nak letak. Cam biase tak pakai2 lagi. Ade sample in tube Advanced Night Repair Eye Recovery Complex n Advance Night Repair Synchronized Recovery Complex.


N of course aku tau from Miu's blog. Emm tak tau la ade lagi ke tak sekarang ni. Kot2 ade sesaper nak try boleh la print out voucher kat bawah ni.

No comments: