nuffnang

Saturday, September 19, 2009

Raya Mode

Minggu last puasa, aku jadi makin bz. Sume keje nak kena settle kan b4 pass kat orang lain. Memang tak cukup tangan nak buat menyebabkan kene balik lambat. Disebabkan tak nak nangis bukak puasa kat ofis sorang2, aku telah memaksa meor datang n teman aku berbuka. Huhuh.

Malangnya hujan memang lebat giler hari tu. Hasilnya mesti la jem yang amat dasyat di merata-rata tempat. Dannnn buat pertama kali nya dalam bulan puasa ni kami berbuka puasa dalam kereta ngan menelan air liur saje. Meredah jem hinggalah sampai ke tempat yang dituju. Teringin sangat nak makan RasaMas. Sampai2 dah penuh. Pusing2 beli la sushi fevretku buat alas perut.

Dah kul 8.30 baru dapat masuk.Kami order Ramadhan special set. Menunggu makanan sampai ngan penuh sabar. Perut dah nyanyi macam2 lagu raya :D


Nikmat tul dapat makan ayam percik. Cicah pulak ngan sos cili. Perghhh. Speechless.


Air sirap selasih yang tak berapa sedap kat tekak ku ini. Tipu je. Bukan sirap selasih tapi ribena selasih. Masam yang hamat. Lupe letak gula ape


Karipap gemok yang sedap. Tinggal satu je. Aku dah sambar dulu sebab kelaparan mengatasi segala nya. hehehe


Tak pernah jumpa karipap gini. Sedap sebab banyak isi. Siap ade telur goreng lagi dalam tu.


Dapat beberapa biji kurma. Kira ok la kalo nak di compare kan ngan yang kat pizza hut hari tu. Kering kontang.


Makanan tak sampai sume pun aku dah start dulu. Tak sempat dah nak tunggu :P



Nak la jugak amik gambar wlaupun dah kepenatan.


Oh ye. Ada orang dah berwajah baru. Spec pre-raya

Tengah2 makan waiter Rasamas tu letak something atas meja. Tapi tak heran sangat time tu sebab aku sedang bz menikmati hidangan berbuka. wahaha. Rupa2 nya kalau order set Ramadhan special tu dapat mende ni free.

Abis licin licau kitorang makan. sedapppp. Alhamdulilah dapat jugak merasa set ni b4 abis promotion. Ni last makan kat kedai b4 cuti raya.


Memula ingat dapat gelas free. Rupenye mini measure cup. Comel je. Macam menarik boleh dibuat sukat macam2.



Raya mode. So nak wish kat korang2 SELAMAT BERBUKA buat kali terakhir dalam bulan Ramadhan ni n SALAM AIDIL FITRI. Selagi tak raya selagi tu la aku nak wish.

No comments: