nuffnang

Tuesday, September 15, 2009

My 1st Women's Weekly

Bermula lah episod aku buang tebiat. Selain dari pegi buat facial treatment Clarins hari tu, hujung bulan lepas aku boleh plak pegi beli Women’s Weekly magazine. Tetiba rase cam dah masuk ke alam dewasa. Kekeke. Yela sume tak treat aku cam org dewasa. Kat Clarins hari tu b4 start treatment orang tu dah tanye “R u student?” huh soalan cliché. Kalau aku snap muke sorang2 lepas aku cakap aku dah keje n umur ku dot dot dot macam2 jenis muke ade
Jawapan cliché :

“Owh is it??”

"R u sure?"

"Eh u looks so small bla bla bla"

"Laa ye ke? Macam budak skolah je"

Sebab tu la kadang2 aku terlupe yang aku ni bukan budak2. Euwww sungguh la nyampah nak berdepan ngan situasi camtu. Ape nak buat. Aku dah makan ngan banyak nye. Bukan salah ibu mengandung. Huhuh.

Agaknye orang Clarins yang nak buatkan treatment tu pun was2 tetibe tengok aku datang Clarins. “Betul ke budak ni? Kang abis treatment tak de duit pulak nak bayar. Sesia je servis aku nih." So kene cek dulu student ke dah keje.wuwuwu. Aku memang suke pikir mende2 merepek gini. Opsss out of topic.

Pada korang maybe alaaahh biase la tu beli magazine. But dah dekat 10 thn kot aku tak beli. Huhuh. Lame tak? Siap women mag lagi tu. So apekah yang membuat aku tetibe buang tebiat? Haaa tetibe teringin nak redeem sample Dior Nude nih. But u noe wat? Rupenye aku dah tersilap edition daaa. Time beli tu dah keluaran September. Padahal voucher Dior tu dalam August edition. Ketinggalan zaman betul. Last month bz yang teramat.


Yang paling tak bestnye kat luar tu ade buku resipi. Resipi nye kurang menarik 4 aku. Lebih kepada nak promote periuk belanga die je. Dalam pulak ade sabun basuh baju Vanish. Huhuh. Cam nak soh aku jadi suri rumah tangga pulak.

Tapi b4 aku beli tu satu mende je aku tau ada apa kat dalam. Jeng jeng jeng. Nampak tak ?
Tak nampak tengok ni pulak. Kalau tak nampak juge sila la enlarge ye. Dah nampak tapi tak tau la pulak sape kan. Saper2 yang rajin pegi klik2 link2 kat blog ni maybe tau la kot. Yup tu Miu my blogger’s fren. Wahh2 siap masuk mag. Baru2 ni siap kene interview ngn radio BFM. Well, Miu la yang membuatkan aku buang tebiat sejak due menjak ni. Dari beli Stila, pegi workshop sampai la beli magazine ni pulak cari freebies. That’s why la aku vote her blog as Most Influential Blog n Best Hidden Gem. Memang kene sangat la tu. It's 4 Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards. Lupe plak nak print screen tepek kat sini.

Whatever it is sometimes it's fun to do whatever we never did b4. Dapat mengurangkan tekanan jiwa lepas penat keje kat ofis tu ;)

No comments: