nuffnang

Thursday, November 12, 2009

Clean Start by Dermalogica

Last time kan aku pergi Aster Spring tapi sample nye dah habis. So alternatif nya pergi Leonard Drake Skin Care & Health Spa. Biase nye kalau lalu sini jeling2 je la kan. Kali ni aku langkah masuk dengan penuh gaya. Kekeke. Tak de makna nya. Nak pergi redeem je pun.



Clean Start product range ada display kat depan. Tester. Tapi aku tak usik pun. The best part is.....sample nya still ade lagi. hoorayyyy! Eh nampak gambar meor kat cermin. Time kasih ye tolong amik gambar ;)



Masuk2 tu buat muka berlagak sket. Ala2 orang kaya gitu kahkahkah. Ayna, u la ni ajar soh buat muka cam ni kalau nak pergi redeem :D Actually ni gambar candid. Ntah bila meor amik pun aku tak perasan. Well aku cam biasa la. Tak de nye nak buat muka ketat time2 gini. Aku masih seperti dulu. Bersopan santun dan lemah lembut. lalalala. ok jom muntah sama2 :))



SA yang layan aku time tu ok je. Sanggup melayan soalan aku yang macam2. Ye2 je tanya itu ini. Macam la nak beli kan. Kopak la aku kalau beli product Dermalogica. Kat sini kalau nak buat facial if tak silap aku dalam RM189. Clean Start tu ada starter kit. Ada 4 travel size tube dalam tu. Price RM188. Kalau beli starter kit tu dapat la voucher dalam RM125. Topup lagi sket dah boleh buat facial. Lebih kurang gitu lah.



Ni sample yang aku dapat. Dalam tu ada 4 sachets and booklet pasal Clean Start.




4 Clean Start skin clearing favourites: Welcome Matte SPF15, Ready, Set Scrub!, Bedtime for Breakouts n Wash Off.




Dalam booklet ni ade la cite sikit2 pasal produk Clean Start ni. Actually this product sesuai for teens. Tetiba aku feeling muda time tu. Of course la orang tu tak tau kan yang aku ni dah tua. Product ni memang specially for teenagers. Dats y name nya pun Clean Start. For teenagers yang baru nak berjinak2 dengan asas2 penjagaan kulit. Tetiba aku rasa cam dah jadi jurucakap Clean Start plak :P




They are introducing 3 simple steps on how to start a healthy skin regimen.


1 Getting Clean

2 Taking on Issues

3 Protecting Skin




Dah habis lintang pukang entry ni aku campur bm bi. Kat sini aku capture satu2 product for each step. Siap ada price lagi kat tepi. SA tu susah payah tuliskan satu2. So saje aku letak kan kat sini kot2 ada sesape yang minat kan.

Step 1 Getting Clean

Wash Off (face the day with a clean slate)
All Over Clear (tone up and clear out)




Step 2 Taking on Issues

Ready,set,scrub! (for smoother, cleared, fresher skin)
Bedtime for Breakouts (make tomorrow a clear day)
Hit the Spot (clear breakouts fast)




Step 3 Protecting Skin

Welcome Matte spf15 (say good bye to shine)
Brighten up spf15 (its you in your best light)
Smart mouth lip shine (for soft, moisturized lips)




Visit Clean Start Malaysia website for details, event and promotion.



Sekarang Clean Start ni ada bagi trial e-voucher. Just fill in details and nanti dia email kan voucher. Aku dah hantar tapi tak de reply lagi pun. Ohh clearly stated ye. Below 25. Tetiba aku terasa tua time ni. Kalau tengok aku je maybe ada chance lagi. Sekali dah bagi IC memang out terus. So ada sesape yang muda kat sini?? Boleh la try ye. Buat facial free2 je.



Ok sambung balik cite redeem. Before balik singgah Watson and Guardian cari Vichy. Ada ke patut SA dorang dah balik. Masuk ni dah 4 kali kuar masuk cari Vichy tauuu. Fenatttt.



Rasa cam nak stop beli magazine dah la next month. Korang rasa patut ke tak patut??Musykil jap.

2 comments:

dEe said...

gila meredeem la ko neh. rasa cm ko asik cite ko g redeem je..

cuna said...

Ok2 aku nak stop dah pasni :P