nuffnang

Monday, November 9, 2009

Lets Go Redeem!

Memulakan sesi meredeem...1st destination. Mabelle...punye la pusing2 cari kaunter ni last2 tengok kat tengah2 alam.


Pape pun yang penting nye tengok SA dulu. Emm bagus2. SA nye baik. Soooo humble. Siap bagi try dulu before bagi sample nye. Explain sikit2 camne nak apply.



Product range die. Tak pernah dengar. Tapi ok la dapat try dulu. Kot2 best ke kan.



Dapat sample dalam tiub ni. Daily Milk Cleansing. 10ml kot. Original size 100ml. Dalam RM85 kalau tak silap.



Next cari mask plak. Macam2 jenis mask ada. Bukan setakat kat muka punya mask. Nak tau tengok la sendiri ;) Kat Guardian ada.




Sesi memilih mask mane yang nak diangkut. Tak de la banyak sangat. Tapi mask yang die tunjuk cam pelik2.



Last2 amik mask anti-stress. Anti-stress?? Stress ke? Hehehe. Siap kaler biru lagi. Tak tau la dalamnya camne.



Clean Start. Skincare product jugak. Hari tu rasa cam malas nak redeem sebab kena pergi masuk spa.


Tapi aku gigihkan jugak masuk. Ni la 1st time aku jejak kan kaki ke spa ye kawan-kawan. Aster Spring plak tu. Seriuss buang tebiat. Dah gigih2 tu boleh pulak SA tu cakap sample nya dah habihhh :( Takpe2. Ada lagi satu tempat yang aku boleh pergi hari ni. Harap2 ade la.


Tetiba beli toner Loreal. Atas cadangan perunding kecantikan aku maka beli la sebotol. Eccehh siap ade perunding kecantikan tu. Feeling artis kejap :D Well believe it or not, aku memang tak pernah ada toner sendiri. Pernah pakai tapi tumpang2 orang punye je ;)



So korang mesti dah tau kan apa keje giler yang aku buat hari tu. Ye. Aku bagi hadiah kat meor. Buat julung2 kalinya. muahaha. Tetibe pas tulis entry yang aku cakap kitorang memang tak pernah2 nak bagi2 hadiah ni tetiba terdetik (terdetik tu...hehehe) cam nak buat surprise la konon2 nye. Tapi bukan sebab nak cite kat blog ni ke hape tau. Korang jangan salah paham tu. Just tetibe rasa tak sedap hati sebab aku tak bagi pape. Ha gituu...korang paham tak ni? Tak paham pun buat2 paham je la ye (^__^)

No comments: