nuffnang

Monday, November 2, 2009

My Mom's Birthday

Weekend hari tu kitorang adik beradik bekumpul kat umah nak celebrate birthday mak. Aku yang dah semestinye penduduk tetap umah tu dok dendiam je la kat umah kan. Cam biasa potluck je. Sebab aku tak kua pergi memana so keje aku masak nasi n buat air saje. wahahaha. Best best.




Dah kumpul ramai2 memang tak kan muat la meja kat dapur tu. So hidang saje kat depan.


Makan biasa2 je. Ada lauk pauk, satay, kfc emm tu je la kot.



Masing2 sibuk dok adjust2 kamera masing2. Testing2. Aku pun same. Boleh tak time ni bateri dah nyawa2 ikan. Lupe casss. So hasilnya gambar yang blur.



Ha tu sume makanan yang ada. Hujung ke hujung. Makan sampai kenyang.



Lepas makan lepak2 kejap pastu sambung ngan persembahan yang seterusnya. Sesi potong kek



Budak2 la yang paling suke time2 gini. Nampak je kek terus serbu. Sampai birthday girl nye pun dah tak nampak.



Bila time nak nyanyi lagu birthday masing2 melopong. Bukan tak tau nyanyi pun. Tak sabau nak tiup lilin je. Lagu tak abis nyanyi lagi laju je tiup. Hahaha. Lawak2. Pastu masing2 dok berebut nak makan pagar keliling kek tu.



Dah tak macam birthday mak pun. Memang buat pun sebab nak budak2 hepi. Aku memang tak de nafsu lansung nak makan kek. Time ramai2 camni mula la aku nak rasa emo. Tetibe.



Happy birthday mak!! (macam mak aku bace je blog ni kan. hehehe) Pas potong kek ada drama swasta pulak. Sorang budak kecik merajuk tak sempat nak join tiup lilin. Cam termiss gitu. Bole?Pastu mogok tak nak makan kek :D

No comments: