nuffnang

Thursday, December 3, 2009

Dinner @ Bistro Delifrance

Saje nak letak kat blog. Again maybe korang dah biasa pegi kan. Tapi aku nak cite jugak. Tak pedulik. Kang cite pasal redeem korang muntah2 baca. Mesti korang ingat aku ni nak meredeem je keje tak de keje lain. Huhuhu. So aku stop kan je la kejap cite redeem2 ni. Tak de cite redeem kena la cite pasal makan kan. Nak cite ape lagi.






Biase nye apa yang aku letak kat blog ni mende2 yang aku tak penah buat, tempat tak penah pegi or mende2 pelik yang jadi dlm kehidupan seharian Ha gitu. Intro dulu. So hari tu pegi la Delifrance. B4 this, time keje sebelah OU hari2 aku lalu lalang depan Delifrance nih. Tapi tak de nak pandang pon. Eh ade la jeling sikit2. Hahaha. Tu pon time dia jerit buy 1 free 1 time petang2 balik keje tu. Tapi kali ni aku datang makan situ. Satu pencapaian jugak la. Muahahaha. Malu nak cakap tapi nk cakap jugak. Aku tak tau pun situ bole dine in. All this while aku ingat cam bakery biasa je :P



So apa yang menyebabkan aku tetiba mimpi datang sini?? Ini adalah kerana nak pakai voucher yang aku dapat hari tu. Lupe nak tepek sini. Cite pasal voucher next time la ye. So if pakai voucher tu dapat free Croissant Ice Cream (worth RM8.20) with any RM10 purchase and kena dine in. Nak dijadikan cite lagi b4 tu penah datang hulur voucher tu kat Delifrance. Konon2 dapat la mende alah tu free2. Rupa2 nya nak kene spend RM10 dulu. Berangan kan orang senang2 nak bagi free. Ngeee


So aku order Garlic....erkk apekah? Garlic Boguette kot. Garlic bread je la senang. RM 5.50. Tak tau nak order apa. Banyak sedap tapi mahal. Kami ni memang destinasi bajet sket :D Time order memang tak perasan ade promo. Kalau tau confirm order 2 pasta. Huhh. Aku order mineral water je b4 tu. Again save bajet. Tu pun waiter tu boleh lupe bagi free rootbeer. Setelah kitorang telek belek baru tau patut dapat air free. Huhuhuh



Ngan Pasta Bolognaise RM 15.50.



Dorang tgh ada promo sekarang. Tak tau la sampai bile. 50% off for all pasta and main course. Mon-Fri. Time die ade tu ha dalam pic. Memang elok sangat la kitorang datang pas keje tu. So pasta yang kitorang makan tu jadi RM 7.75 saje. Free Flow Rootbeer lagi.



Sekali spageti sampai alahaaiiii ciputnyee. Pinggan je besa okey. Tapi sedap la jugak. Aku sume spagetti sedap :P Dalam pinggan spagetti pun die ada letak garlic bread. Jenuh makan garlic bread je. Mane la nak tau kan. Lain kali nk dtg makan spagetti meatball pulak. Price same je. Memang rugi kalau tak order spagetti meatball.



Ni die Croissant Ice Cream yang aku idam2 kan. Tengok gambar pun dah meleleh air liur hokey. Mende ni tak yah cakap ape dah. Memang marvellous. Nyam nyam. Bertambah sedap sebab free saje. Hahahaha.



This week cam tak de cite menarik utk dikongsi. Hari2 keje keje keje. Apply cuti pun tak approve. Ade ke patut??Tak patut...tak patut...

2 comments:

Miu said...

r u comin my bday party :(

i send u invite.....

u n mio..

cuna said...

hi miu...sorry for the late reply. Sure we'll come on that day :)