nuffnang

Sunday, December 6, 2009

RM200 Voucher?

Kesah beberapa minggu yang lepas. Dapat sms "PERCUMA baucer VIP bernilai RM200 tanpa pembelian". Time tu mate dah bersinar2 juling. Dalam kepala dah bayangkan dapat voucher RM200 pastu bila nak beli barang tambah je duit lagi sikit kan. Voucher plak from kedai emas. Apa lagi terus terbayang ada satu cincin emas bling2 kat jari ku ini. muahahahahha.

Tempat nak amik voucher pun memang strategik giler. Kat Selayang Mall. Strategik sangat la. Aku haram tak tau jalan. Pernah pegi but u noe me. Kalau aku tak drive bukan aku nak pandang kiri kanan. Tau2 dah sampai. Aku kan bute jalan. Meor? Orang Shah Alam lagi la tak tau. Huhuhhu.




Tapi hasil dari kajian dan maklumat yg dikumpul oleh Meor (cam laporan hape je), kami pun pegi la meredah kesejukan malam pegi ke tempat yang tak penah masuk dalam list sebagai tmpt yang menarik untuk disinggah. Hasilnya of coz la jumpa kan. Semangat nak amik voucher la kate kan :P


Sekali bila sampai and hulur sms ni, SA tu dengan bangge nye bawak kua voucher kat bawah ni. Aku dah...whatttt???Ini kah voucher nye?? Oh tidakkkkk!! Tipah tertipuuuuuu!! Bukan la aku tak hingin nak pakai tapi aku dah set voucher duit. So kalau topup boleh la beli cincin yang cikai2 kan. So pas dapat mende tu aku berlalu dengan kuciwa sambil mata memandang ke arah cincin yang seolah2 dok panggil2 aku soh beli die :(




Dah la pas penat2 balik keje terkejar2 datang situ. Tempat tak best pulak tu. Pakai tu memang la pakai. Ade la a few. Just tak berbaloi penat lelah datang tu. Whatever it is dah lepas dah pon. Saje nak cite. Tak tau nak cite ape. Ntah korang suke baca ke tak aku main bebel je kat sini. Dah sume sunyi sepi :(

No comments: