nuffnang

Tuesday, June 4, 2013

3rd Anniversary

Today is our 3rd wedding anniversary. Alhamdulillah dah 3 tahun melayari bahtera rumahtangga...eccehhhh...Macam2 dugaan dan ujian dah dilalui bersama sepanjang 3 tahun ni. Harap2 perkahwinan kami ni berkekalan ke akhir hayat. Aminnnn...



Gambar di hari kami sah menjadi pasangan halal. Muda belia je time ni :P


Semoga diri ni dapat terus jalankan segala tanggungjawab terhadap suami dan anak kami dgn sebaik mungkin. Semoga Papa Irfan juga dapat jadi suami dan ayah yang bertanggungjawab terhadap kami dan menyayangi kami dengan seadanya. Terasa sungguh skema ayat2 dalam entry hari ni :P

p/s: Happy 3rd wedding anniversary to my dearest husband =)
 

6 comments:

DiilaNordin said...

hepi anniversary~

kita pnya esok. hehe =)

citrus said...

happy anniversary cuna n meor... semoga bahagia selamanya...

Boleh dah nk tambah sorang lg ahli keluarga.. bg adik pada irfan.. hehe..

♥ Elin ♥ said...

maintain cun mcm baru kawin ok!!

x der rupa dah ader anak sorang..:)

happy anniversary ,,

cuna said...

DiilaNordin: tenkiu dila. happy anniversary to u too =)

cuna said...

citrus: aminnn...thanks ckin. korg punya anniversary pn sama ngn kitorang jgk kn? ke 5 jun?

adik irfan tu insya Allah dlm perancangan ;) ko pun bila lg? moh ler join da club

cuna said...

elin: hehe thanks elin. elin pn apa kurangnya. anak dh nk msk 2 pn maintain je.thks 4 da wish dear =)