nuffnang

Tuesday, June 1, 2010

My Belated Birthday Presents

My birthday dah lepas 3 bulan dah pun. Since birthday this year pun memang suram muram akibat tragedi yang mencengkam jiwa...aku memang tak de celebrate pape pun. I've decided to keep the not so happy memory to myself. Anyway no point to remember. But my birthday become meaningful after it's already known as belated :P


I've won Ayna's blog giveaway contest. I published a post on "I Can't Live Without...". Dapat Stila mini lip glaze in Apricot. Actually I have 1 b4 but already let go to someone since dah banyak sangat lip glaze. Luckily i got it back in mini size :) Ayna aslo surprised me with my belated birthday gift. Not even expect she will post it together with the prize. Thanks Ayna! *hugs*

My belated birthday gift from Ayna. Stila Sheer Color Tinted Moisturizer. Actually dulu time sale Stila quite a few times jugak la belek2 this thing but at last tak beli pun. Tak sangka pulak finally I can have it (^__^)

Ni Stila mini lip glaze in Apricot. Cute je. But kena simpan dulu sampai lip glaze PPG and Pomegranate habes :P Dah tak banyak dah pun.


Birthday gift from Miu. RMK Herb Mist in Yuzu. We met in front of Peranakan Place Restaurant @ 1U since I've project team lunch there. The only time n place that easy to meet since at that time my schedule really packed. Macam la i ni artis kan. Lalalala

My first face mist ever....and it's from RMK...

Miu also put RMK booklet inside and leave special notes on the mist page. So cute lahhh. I luv my 1st facial mist!! Thanks Miu! *hugs*


Birthday gift from Harim....from La Senza! Tak pernah jejak kaki pun kat La Senza. Nak beli pun memang tak pernah terfikir. Jenguk2 dari luar je. Our meeting kat depan IJN. Tempat tak agak2 je. Mane2 la asalkan boleh jumpa. Time Harim hulur je box La Senza tu dah tergamam. Coz aku dah pikir lain :D

Nasib baik it's a blue sleepwear top. Boleh je pakai jalan2 if pakai inner. Cute jek. In blue plak tu. Thx Harim :) I like it so much! *hugs*


Last but not least, birthday gift from Myo. Clinique's set yang aku dah publish kat previous entry. Ok la tu kan adiah yang aku dapat dari tak dapat lansung. Still can cherish my day. Enough for me to smile from ear to ear (^__^)

*Off topic: Esok Wed, aku dah start cuti. Esok orang datang pasang pelamin kat rumah. Camne la rupenye nanti. Baju pun patutnya dah siap esok. On Thurs nak pegi spa kat Putrajaya. At last pegi jugak since dah ada orang nak sponsor :P Spa kakak ipar. Pernah pegi sekali je time awal2 bukak. Tu pun datang lawat2 saje. Tak de buat pape treatment pun. So nanti lepas aku pegi akan diupdate kat sini. Kalo tak sempat update this week tunggu lepas wedding je la yek ;) Ohh on Thurs jugak orang dah datang pasang khemah. Pakai inai pun on that Thurs nite. Jumaat tak mo cite. Nanti i nervous :P

4 comments:

..izza.. said...

owhh...
nervous nyee

Ayna Jalal said...

waaaa, x lame lg u dah jd bini org, mcm x caye je dah besar rupenya u ek, hahaha =D

cuna said...

Iza: Nervous yang teramat dh ni.

Ayna: Hahaha. I lagi la tak caye. Rasa cam semalam baru abis sekolah :D

Unknown said...

tu actually baju tido!
hahah...
nk bawak jln2 pun bole..baju lasenza i pun bawak g jln2 :D