nuffnang

Friday, October 7, 2011

I'm Coming Home

Tak berjaya jugak rupanya nak habiskan update pasal cerita Penang aku tu. Ingat nak update kat ofis tapi gambar sume kat dalam PC kat rumah. Bring forward lagi la nampaknya. So aku tepek je la gambar2 apa yang ada dalam handphone aku ni.

Gambar apa lagi kalau gambar Irfan. Gambar dia je la penuh dalam handphone biasanya. Sampai tak ter'upload' dah kat blog. Akhirnya weekend datang lagi! Boleh bergolek2 dengan si kecik ;) Rindu pulak kat budak busyuk nih...Tak sabo nak balik rumah ni =)





Weekend ni tak ada plan sangat lagi except nak balik rumah PIL. Other than that maybe bersantai kat rumah je. Or kalau rajin maybe nak jemput parent aku kat KLIA nanti. Dorang kat Bandung sekarang. Bestnya kalau aku pun dapat pegi sana. Confirm boleh shopping sampai lebam. Berangan je la dulu kan ;)

No comments: