nuffnang

Wednesday, December 28, 2011

Wedding Syam

10/12/2011 - Sat

3 minggu lepas kitorang ada pegi kenduri ofismate Meor, Syam. Tu pun last minute baru Meor bagitau. Dah la hari tu seharian aku melepet kat rumah tak sedap badan. Demam asik on off seminggu tu. Meor pulak Sabtu pun kena kerja. Tu pun lepas Asar aku ajak jugak keluar pegi Ikano kejap. Time kat Ikano tu la baru tau ada kenduri. Dah pukul 7 baru nak gerak balik. Dekat pukul 9 jugak la baru nak keluar rumah pegi kenduri kat Kem Sg. Besi tu.


Time sampai pun orang tengah ramai lagi. Nak cari parking pun susah. Dapat je parking terus pegi makan. Kitorang makan bertiga je. Tak sanggup kot aku nak ikut Meor sekali join geng2 ofis dia yang sume laki tu. Memasing datang bujang je even dah ada family. Meor je yang angkut sekali anak bini...huhu...


Gambar ngan pengantin harus ada. Tu pun tunggu turn dulu. Member Meor tu adalah sangat happy-go-lucky orangnya. Mula2 cam was2 je betul ke tak dia ni pengantin...hehe....Nampak matured je padahal lagi muda dari Meor which is of coz la muda lagi dari aku ni T_T Pengantin perempuan pulak adalah sangat gojes. Suka baju dia ngan kain yang kembang2 tu ;)


Snap 2 or 3 kali pun Irfan tetap sibuk dok belek muka pengantin baru tu...hahaha....Irfan...Irfan...Cubit kang nak? :P


Semoga berbahagia ke akhir hayat kepada pasangan pengantin =) Balik je kenduri tu demam aku datang balik...huhu...

No comments: