nuffnang

Thursday, September 27, 2012

14 Syawal - Beraya @ Rumah Adda

01/09/2012 - Sat

Haaa...sekali terus skip ke 14 Syawal kan. Yang jenuh nak update 1st week Syawal je. Maklum la time tu cuti seminggu. So hari2 keluar je la. Dah start kerja weekend baru la sambung aktiviti beraya. Actually beraya ke rumah 2 orang kawan aku ni je. The following weekend lagi 1 rumah tapi tak amik gambar pulak. So this one should be da last entry pasal raya la kot then boleh sambung pasal kesah cuti2 kitorang yang tergendala dek cerita2 raya yang diperam nih :P

Hari Sabtu kitorang beraya kat rumah kawan aku yang kat taman seberang jalan aje. Semalamnya dia jemput hari ni aku datang. Dah dekat tu senang la kan. Kalau jauh tu nak kena plan awal2 sket.


Ni la tuan rumahnya, Cik Adda. Kitorang adalah tetamu 1st yang datang. Bersemangat waja betul. Adda masak laksa Johor. Sedapppp. My fevret ;) Sorry gambar tak center. Kena crop :P Agak lama kitorang lepak kat sini sebab tunggu member lagi sorang, Dee. Last2 tunggu2 tak kunjung tiba jugak. Maka kitorang pun beransur dulu since Irfan pun dah buat kuih :P



Balik tu singgah rumah jap then keluar pegi OU pulak. Meneruskan misi mencari charger kamera. Cari2 tak jumpa jugak.


Irfan kalau suruh dia buat peace n mood dia tengah baik jadi la begitu rupa. Peace dia 1 jari je. 1 Malaysia pun bole laaa ;)


Before balik singgah dulu redeem sample ini. Perfume baru Dot by Marc Jacobs =)


Opsss...cam kena split jugak je entry ni. Tadi aku cakap nak update sekali kan cerita beraya kat 2 rumah kawan aku. Tak jadi la. Tajuk pun kena tukar ni. Jap lagi publish entry lagi satu ;)

2 comments:

dEe said...

aku beraya sebelum tu.. maapla

cuna said...

dee: alaaa...xmengapa la dee. xde rezeki kita nk jmpa =)