nuffnang

Monday, March 8, 2010

Cupcakes Nyum Nyum

02/02/2010

Tengah selongkar2 cite lama terjumpa cupcakes ni. Actually offismate aku yang buat bisnes. Suke2 kate nye. Suke2 pun ramai orang order. Aku yang tak pernah beli cupcakes ni pun nyibuk2 jugak nak order. 6 pieces je. Pagi2 datang ofis dah ada atas meja. Tak yah buat delivery jauh2. Senang...cubicle pun sekangkang kera.



Beli cupcakes tu konon2 nak celebrate anniversary kitorang. Time ni kira cam dah celebrate lambat sehari. Biasa la. Time hari2 penting je mesti aku bz terover. Kami pegi pizza hut. Tetiba teringin nak makan spagetti meatball. Sedapnyeee.....dah la tengah lapar ni. Meor order pizza chicken supreme kot.

Tadaaaaa.....ni la cupcakes nye. Ok tulisan tu aku tak cakap pape pon ye. Memang ofismate ku yang pandai2 sendiri je letak. Agaknya memang standard asal 6 pieces cupcakes je die tulis I luv you. Hehehe

Meor sedang menikmati cupcakes yang 1st. Cam sambut besday die pulak. So kalau die gemuk tu memang salah aku la kot. Asal aku lapa je ajak die makan. Aku pulak tak boleh nak makan sorang2 ni. Tapi yang kene efek nye Meor la. Aku gitu jugak badan tak naik2.



Aku makan secubit dua je kot. Tak tau nape memang dari dulu bukan pencinta kek. Cepat muak. Cupcake pun dah sama ngan kaler tudung. Actually order kaler biru tapi dapat kaler ni. Dah macam model cupcakes dah :D



3 bekas yang dah lompong. Lagi 3 Meor bawak balik sambung makan kat umah.


So ada sesape nak try cupcakes tu? Kalau tak nak beli pun lawat2 la
blog ni ye. Meor cakap sedappp. Tengok design die pun cantik2. Harga tak yah cakap laa. Confirm murah sebab aku dah survey dah ;)


4 comments:

..izza.. said...

bestnye cupcakes...nk jugakk

cuna said...

nak?kalo nk tunggu besday ko aku bagi. tapi no delivery. ko kene datang amik sendiri. Hehehe

Ayna Jalal said...

i dah view blod die, quite cheap jugek la, tp mcm jauh gilos je, hehehe =P

cuna said...

Ehhh jauh yek? sori la lupe nak cek delivery meeting point nye. i punye cupcakes anta kat meja terus. lupe2. hikhikhik