nuffnang

Friday, March 5, 2010

Makeover by Estee Lauder on My Birthday

20/02/2010

Last two weeks was my birthday u noe. N on my birthday i dun have blog. So tak boleh nak kepoh2 kat blog bagitau bagitau everyone yang it's my birthday. Kihkihkih. Memang over la kan pikir gitu.


A few weeks before that i've received sms from Estee Lauder cakap dapat free makeover specially for my birthday. I was like wowwww 5 saat. Best what dapat makeover free. Dah la aku tak pernah beli sebijik pun EL punya product. Pernah redeem freebies je sekali. Redeem freebies saje dah bole dapat makeover free. I loike.


So ni la hasilnya lepas makeover tu. Ada nampak pape perbezaan tak? Dari pandangan sisi






Pandangan depan pulak. Even that day is my birthday, i'm not happy at all. Hanya diri ini yang tahu. Dah...dah...off topic tetibe. So sila abaikan muka ku yang sweet and sour itu :D


Okay kasi close up lagi. So-so la makeup dia. Tak cantik sangat. Tapi of coz la cantik dari aku mekap sendiri. Uhuhuh. Aku soh buat dinner makeup. Konon nye nak try test tengok kot2 boleh datang sini buat makeover if nak pegi dinner.



Mata SA tu buat kaler purple. Y not blue?? Meor cakap sebab dinner kene kaler purple. Ok fine. Susah payah aku pakai baju biru nak bagi SA tu letak mata ku kaler biru tauuu. Oh ye tak de gambar time makeover tu coz SA tu memang very2 the garang. Awal2 dah halau Meor soh jalan2 dulu. Tak sporting sungguh!


Ok letak gamba last muka yang kelat. Rasa nak slap slap slap muka sendiri pulak time tengok balik gambar ni.



Balik rumah before nak remove makeup paksa diri sendiri soh senyum. Ni senyuman paling baikk bole bagi. Nampak benar kepalsuannya. Hohoho



Tapi mascara die memang meletoppppp kebabom. Rasa cam pakai bulu mata pelesu. Nama nya TurboLash All Effects Motion Mascara. Siap pakai vibrating brush lagi. Tak sangka rupa nya ada mascara yang kena pakai bateri. Tunggu la nanti ai kaya ai beli u ye mascara. For now pakai vibrating tangan sendiri je laaa....



Purple mata hitam ku. Other than blue i oso luv purple. Suke nya aku tengok bulu mata yang lebat tu. Tapi idung kilat. Huhuhu. Sian korang. Baru baca blog dah penuh muka aku. Nak buat camne. Blog aku kan?kan?kan?Huhuhu even blog sendiri pun kadang2 kena jaga hati orang lain jugak. Kang ada yang nyampah tengok muka aku selalu. Sob sob sob



Kalau nak datang lagi buat makeover memang tak dapat except after purchase of RM250 from their range of products. Heloooo....aku belom kaya lagi lerr....Besides, Lilian makeup hari tu lagi meletopsss uols!

No comments: