nuffnang

Wednesday, March 10, 2010

Iza's Engagement

14/02/2010

Giler lama cite ni bertapa tak kua2 lagi. Tunggu green light tuan punya badan je. Peram punye peram akhirnya ko cite jugak kat blog iza oiii.....Siap sempat aku tutup blog kejap pastu bukak balik baru ko cite....hehehe.

Tarikh kejadian 14 feb 2010. Valentines Day. Aku tak de celebrate pun Valentines day. Besday aku pun tak de celebrate. Ini kan Valentines Day. Nehi2. Pagi2 before kua aku dapat cite yang menggegarkan hidup aku. Time tu rasa cam gelap masa depan. N yesss... perasaan tu aku still rasa sampai sekarang. Abaikan perasaan aku tu sebab aku tetap pergi kenduri iza sebab dah janji pon. Bape banyak sebab daaa

Sampai2 je iza dah siap mekap n aku terus menyelinap masuk bilik iza. Tengok2 hantaran....makk aihhh....banyaknyeeee. Memang meriah hantarannye. Tu pun tak nampak sume dalam pic. Tak muat camera i yang kecik ni :P (sebenarnye malas nak cari angle yg seswai nak snap....hahaha)



Kidnap pic ni kat blog
iza. Gambar ni dah di touch up kot. Sebab gambar kat kamera aku sah2 dah muka aku nampak gelap. Gile keras aku dalam gambar. Memang tak boleh fokus. Amik gamba pon nak kena fokus kan. Pape tahh



Iza bersama2 ngan hantarannye to pihak laki.




Iza bersalaman ngan bakal mak mertua nya. Time ni baru je pas sarung cincin. Time sarung cincin aku tak sempat nak snap gambar pasal aku kena jadi pengapit tak rasmi time tu. Hehehe. Iza yang bertunang aku yang nervous utk die. Kekekek

Alalalallaaaa comeyyyy....hikhikhik. Amik candid je la. Cantik la bantal besaaa tu. Sebab kaler biru :P Baju cik mal?? aaaa....ermmmm....no komen....kang tunang die mara :P

Tunang orang yang sentiasa cool dari awal sampai abis majlis.

Pose ngan cincin baru. Cantik woooo cincin. Jelezzz ai...

Sesi menayang cincin....muahahahaha....keji je. Tak de la. Amik gambar last b4 balik. Haaa baru sopan sket. Kang tak pasal2 ade stalker yang cari salah aku. Susah kadang2 nak expect orang lain ni camne. Kang aku cite lain tapi ada orang pikir lain. Haishhh. So korang2...sila berfikiran positif ye :)

Tma n kakak nye. Tma sibuk hulu hilir snap gamba sana sini. Aku n kakak tma dok terperap dalam bilik. Last2 aku jadi bidan terjun teman iza sarung cincin n kakak tma hulur n amik hantaran kua masuk. Hehehe


Hantaran laki to pihak pompuan. Hak milik iza la sume brg2 ni. Yang menarik nye of coz la set Clinique n cek ittewwww....menarik menarik!

Sape lagi nak bertunang??Meh meh jemput aku meh. Idup aku cam bosan je sekarang ni. Nak jalan2 je keje. Pasni ade kenduri kawen pulak. Sonok tengok kawan2 bahgie :)

No comments: