nuffnang

Wednesday, July 14, 2010

Beberapa Minit Sebelum Bertukar Status

Akhirnya baru aku nak publish cite nikah kan. Cukup basi tak?? Hehehe....So ni la baju nikah hari tu. Sewa je and bukan baju baru. Actually color putih but last minute aku mintak tukar color cream. Lepas maghrib terus siap2 mekap n pakai baju.

Gambar time mekap tak amik pun. Memang aku tak kasi photographer tu amik sampai aku siap pakai tudung sume. Ni pun Nurul tolong snap kan gambar. Thx Nurul. Muaxx!! At least ada jugak gambar nak belek2 while nak tunggu gambar from official photographer.

Tu tak tau la aku tengah tido ke bertafakur ke apa....

Aku yang tengah tak selesa ngan bulu mata palsu....Rasa nak garu2 je mata...

Siap je mekap2 pakai baju, Kak Mas (official photographer) dah start bagi contoh pose macam2 soh aku buat. Time ni nervous tok sah cakap laaaa...dup dap dup dap non stop...

Nasib baik cik Nurul ada tolong teman kan cik Cuna time ni......Hehehehe...cik lagi time tu hokay. Sekarang punya title malas nak cakap. Korang pikir la sendiri :P

Sudahhh aku tak tau nak letak caption apa dah...

Aku memang tak puas hati betul ngan lipstik mak andam tu. Last2 aku top up sendiri ngan lip glaze Stila PPG. Huhuhu....



Checking2 Myo dah sampai ke belum. Lega sebab sampai on time. Imam plak yang lambat....


Dok diam2 atas katil tunggu kena panggil. Sambil tu pikir2 "Betul ke jap lagi aku nak jadi bini orang nih???" Wuwuwuwu

Next, gambar time nikah and gambar lepas sume selamat :)

No comments: