nuffnang

Tuesday, July 20, 2010

Wedding Waney

Sat - 12/06/2010

Ohhh lama sungguhhh aku peram cite wedding Waney ni. Kalau tak post sayang pulak. Dah Myo susah2 amik gambar dalam ujan gerimis time tu. Well, wedding Waney betul2 seminggu lepas wedding kitorang. Ni 1st wedding yang kitorang datang pas kawen :)


Kitorang pulak pecah rekod sampai awal before pengantin berarak. Kalau tak before ni sampai2 je sama ada pengantin dah bersanding or dah siap makan beradab. Huhuhu.

Pengantin pakai baju merah hitam. Baju Waney cantekk! Kat pinggang ada cam riben. Aku pun teringin nak pakai tapi adalah dilarang sama sekali oleh Myo :P

Kitorang sampai sama ngan lina n family. 1st time lepak2 sembang gosip ngan lina pas dia dapat baby :)

Sya join da gossip club :P Baby Lina tersangat la baik. Tak banyak ragam. Dok diam je. Camne la kalau aku ada baby nanti ye :P Agak2 susah nak jaga pass kat Myo. Kekeke....

Anas pun join table kitorang. Makanan time kenduri tu sedappp ohh!! Ikutkan hati nak tambah lagi sepinggan je :D Time kenduri aku hari tu kuis2 makan bape suap je. Tak sempat nak menikmati sangat. Time kenduri orang la nak balas dendam. Hehehe

Apa beza gambar atas ngan bawah ni? Naseb la korang soh aku amik gambar. Agak2 tak puas hati aku soh pose lagi sekali :P

Hantaran belah laki n pompuan....

Pengantin kat pelamin....Yott vogue tak hengat :P


Pengantin makan beradab....Time ni kitorang tunggu sampai pengantin abis makan semata2 nak bergambar.

Yeahhh pengantin dah datang!!

Gambar ramai2....Opsss ada lagi satu meja tapi aku malas nak upload gambar dah.

Pastu tunggu turn nak amik gambar kat pelamin plak. Gigih okay tak balik2 lagi


Baru la rasa journey tu berbaloi2 dapat amik gambar ngan pengantin kat pelamin. Time kenduri aku tak ramai member yang amik gambar sama kat pelamin :( Tak best tauuuu...


Before balik amik gambar lagi sekali ramai2 ngan sume yang datang....

Cite wedding aku pun tak habis2 update lagi ni. Since susah sangat nak upload gamba, aku publish je la cite ni dulu...

2 comments:

dEe said...

klo ko da de baby, mata tu makin sembab kot. hehehehe.

cuna said...

Agaknya la kot. Sure time tu dah tak kuasa nak pakai eye cream bagai