nuffnang

Tuesday, April 5, 2011

Kenapa Saya Menangis?

Saya sebenarnya bukan suka sangat nak nanges2 ni. Saya nanges bersebab ok. Bila saya dah start nanges tu habis tangan kaki sume gawang2. Macam kayuh basikal pun ada :P


Nak tau sebab2 nya nape saya nanges? Yang 1st sekali mesti la sebab saya kelaparan. Pape pun perut kena la isi dulu. So kena cari mama saya mintak susu. Kalau lambat mula la saya nak makan mende2 sekeliling saya. Baju sendiri pun saya ngap2. Kadang2 ngap towel, kain bedung or tangan papa jugak :D


Lepas minum susu tak lama lepas tu adalah hasilnya. Lambat je tukar diapers ngamukla saya jawabnya. Bila kena wet tissue lagi la kuat saya menjerit sebab sejukkk....

Kadang2 tengah sedap2 tido tetiba saya nanges jugak. Tapi tak lama. Tak sampai beberapa saat pun. Lepas mama tepuk2 saya...saya sambung tido balik. Mimpi ngeri rupanya :P

Kalau saya nanges nanti papa dodoikan saya sampai saya tido. Papa dodoikan jugak yang best!

Kalau mama dodoi confirm saya tak mo tido. Asal mama je yang pegang mesti saya akan tercari2 di manakah susu saya.....huhuhu...Biasanya saya hanya akan tido bila mama tengah pegang saya time nenen ;)

Ohhh papa saya dah botak dulu. Tak mo tunggu saya botak sama2. Never mind lah!


Last but not least saya suka nanges sebab kadang2 bosan sangat dok termenung sorang2. Dah ler kena bedung. So bila ada orang pegang ngulit2 saya hilang la bosan tu. Saya memang suka bila orang beri perhatian kat saya.


Ohhh yang penting time nanges saya dapat testing2 kenyaringan suara saya ni. Memang orang lain tak kan boleh lawan lah pendek kata ;)

Bila sume hajat di hati dah dipenuhi...maka saya boleh la tido ngan aman damai (^_^)


Gudnite everybody...I want to sleep =)

p/s: Siang ke malam ke memang kerja anak aku ni tido je kot. Tapi bila pepagi buta mata dia bulat tak mo tido...huhuhu...Ohhhh esok dah last day aku berpantang...yahhuuu....tak sabar sungguhhh!

6 comments:

Hasnah said...

hehehe tomey tomey suke tgk! ;D

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

sama lah dgn sara.......mama nyer dah lisut x cukup tido nih..ap pun tahniah lah dah nak abis pantang yer ;) hepy sungguh tgk tuh....

dEe said...

xsabar nk mkn sedap2? ;)

cuna said...

asna: thx asna :) mmg kdg2 geram rase nk cubit2 budak kck ni.tp kang kejam plak kan g cubit anak sndri :P

cuna said...

Siti NurJenab: baby br tgh nk adjust2 time tdo agknye kan. hopefully lama2 nnt ok la. mmg hepi sgt ni dh nk abs pntg. xbest lnsg pntg2 ni ok T_T

cuna said...

dee: yeahhh! of coz! =)