nuffnang

Monday, June 8, 2009

Perfumes Collection

Sambung balik entry perfume aritu. Skrg ni aku stop beli pefume da. Bukan perfume je. Sume2 la. Kne recover balik duit2 aku yang dah terbang melayang Stila amik. Kekeke. Perfume2 kali ni aku order online saje. Memula join member aku sebab dia nak order sekali banyak. Pastu aku pandai2 sendiri pegi order. So sebab member penah try, aku memang confident la ngan originality nye. Cam try skali nk lagi ;P Murah la sket compare to counter sebab orang nye deal direct ngn supplier. Kalo nak jamu2 mata bleh la g kat sini.

Britney Spears Curious 30 ml - rm 85. Bau aku xreti nk describe tapi bila pakai rasa fresh.


JLo Live Luxe 30ml - rm86. Bau sweet + fruity. Masyukkk.


Sebab box dia adalah sangat cantik, aku snap depan belakang. hahahah.


Akak tu wrap kemas gile. So mmg best la order kat die. Order arini blh dapat sok lusa.


Britney Spears Midnight Fantasy 30ml - rm86. Bau manis cm gula. Vanilla + ala2 Cupcake kot.


Gamba box tengah bungkus2 pun nk snap. Rasa thrill sket nak bukak :D


Miniature perfume Christian Dior Dolce Vita rm36 kot. Lupe da. Sebab yang besa mahal sgt aku try yg kecik saje. Bau best. Ala2 exec gitu. Soft je.


Miniature Bvlgari Aqua Marine rm 25. Bau ikannn. Huhu. Dah lame2 bau macho tu datang ;P


1st branded perfume yg aku beli. 1st time jugak order online tumpang member aku n perfume paling mahal aku penah beli. Pefume ni jgk paling wangi n aku paling sayang :D

DKNY Be Delicious 30ml - rm125. Bau epal n fresh. Cap dia bley buat cermin lagi ;)


Aku beli perfume2 ni bukan sekali byk2. Beli satu2. Bln lain2. Huhuh. Xmo beli dah kot. Tapi ade lagi nak letak kat next2 entry. Time buat entry ni mmg dah stop beli. Tambah2 pas Stila mengganggu gugat hidup ku. Huhuh. Perfume2 ni aku beli pun pas dah setahun lebih keje. b4 tu pakai yang murah2 saja. Next entry cite =)

2 comments:

dee said...

byk giler perfume ko.

cuna said...

hahaha. sampai nak muntah dah pakai. stok 10 tahun :D