nuffnang

Tuesday, June 2, 2009

Stila Hunting...Again??

Last week aku dtg klcc buat kali terakhirnye sbb kaunter Stila dh nk kene bungkus. Sampai2 pn dh lambat. Ade stock yg aku termiss. Yg bes2 plak tu. So utk nk nyedapkn ati, amik la gamba setepek. Ngn 2 new frens n also stila fans (Cai n Miu). Dorg dh lame jd customer Stila sejak zaman mahal2 dlu lg. Tahap mhlnye ala2 MAC ngn Shu Uemura gitu kot. Ada lg 3 org lg geng yg xmasuk dlm gamba (Harim, Vina, Jenny). Dorg sume otak gile2. Aku kalo org dh peramah aku layan kn je. Xbleh jmpe org yg pendiam jgk cm aku. Kang terus jd batu.

From left: Cuna, Cai, Miu

Xbrape ramai yg tau ade restock mlm tu kot. Yg ade pn maybe kebetulan lalu pastu singgah belek2.


Dah tu sume yg lalu nmpk cm meriah sume la nk singgah. Celah2 ramai org tu blh plak Samy Vellu lalu. haha. Norish Karman pn ade. Tp dua2 jln xpndg kiri kanan. Straight je. B4 tu nampak Vanida ngn laki die. Pic xde la. Aku pn bkn nye mamarazzi nk snap2 pic artis.keke


SA Stila bz gile nk melayan org ramai2 tu. Ktorg yg dh biase dtg ni melayan diri sndiri je la. Pastu standby nk serang kot2 ade org kua bwk kotak dari stor :D Nampak je kotak ktorg serbuuu!! Dh serbu tu blh plak main pas2 kt geng2 blakang. Kaut byk2 pastu baru pilih.muahaha.Strategi tu. Tu yg bes kalo ade geng ni ;P


Uihhh brg sape la yg byk2 ni. ishhh3. Kotak ijau dlm bekas tu valuable tu. Dtg awl2 je dpt. Aku sampai pn dh 7lbih. So putih mata je la tgk. Sy xamik cuti ye walaupun sy soping Stila cm nk gile.huhu. Jenny siap tunggu dari 10 pagi lg. ha ko gigih x gigih org nk dptkn mende yg bes.


Ni brg aku. yeayyy!Letak dlm paper beg. Aku ngn muka xmalunye soh die bagi paper bag.


Kalo tidak dalam plastic bag yg buruk ni saje. Oit aku dh beli byk mende pn ko nk kedekut lg ye nk bg paper bag. Tu pn cenonet je. Alahai takutnye aku nk bwk kua mende2 dlm plastik ni. Serammm!!


Opsss terkua ;P Ala bkn salah aku la beli byk2 ni. Dah xbleh tapis dh. Tu pn dh 2 3 org tlg aku. Ampun2. Korg jgn riso. Sume aku beli pakai duit sndri. Xkorek kt sesape, xpnjm kat along, xbuat loan or sewaktu dgn nye. Abs duit yg aku smpn beberape bln ni. Jimat gle weh b4 ni. Sume pakai yg murah2 saje. Mkn pn xde tmpt2 mewah2. Sume destinasi bajet. Mesti korg pelik cmne aku nk abskn sume2 ni. Ade yg xpired cmtu je kang. Nnt2 la aku pk nk buat cmne. Bukak kaunter Stila sndri OK gak ni.kekeke. Anyone?? Dee xmo tlg aku jd distributor ke?lalala


Byk lip glaze saje. Kaler cantik2 ssh nk pilih. Pas kaut duit dlm acc bank abs licin licau. Ye2 nk stop dh ni. Stila pn dh bungkus. Opsss tgl Stila kat Pavillion je. Dia kumpul dari sume Stila outlet. Tempat yg aku xpenah2 jejak. Sian x aku? Emm aku pn xheran nk g Pavillion b4 ni. Tapi...

5 comments:

dee said...

distributor? aku taktau sapa fans stila.. tp lip glaze tu cm menarik la.. da la aku nh taktahan ngn lip gloss.. so pe kata jual satu kt aku? hehe. xpn, wat lg contest di mana hadiahnye adalah satu lip glaze! hehehe.

cuna said...

uittt. ko nk soh aku bankrap ape buat contest nk kasik lip glaze. xbleh2. hehe.aku mmg pantang nmpk lip gloss. tu psl la jd cmni.

dee said...

la ye ke.. ko pn sama cm aku ke... tp ko byk stock tu.. jual la kt aku satu.. hehe..teruja gak bila asik bc stila post ko je..

cuna said...

Byk stock sbb stila ni je. Kalo x, bleh kira ada bape. Ko nak beli yg mane? Meh2 tunjuk aku.

dee said...

tgk gmba mana nk tau sgt.. jom ah kita lepak. leh aku collect adiah skali.. hehe.