nuffnang

Friday, January 14, 2011

My Wedding Pics: Makan Beradab + Potong Kek

Malu jugak sebenarnya nak update cerita pasal kawen. Patutnya time2 sekarang ni cerita pasal pregnancy or baby dalam perut ni je. Tapi lately memang tak ada aktiviti yang menarik yang nak dikongsi kat blog ni. Alang2 cerita kawen tak habis dari hari tu, aku update je la jugak kan. Ok....ni cerita 7 bln lepas ye kawan2 :D



Sesape yang selalu bertandang kat blog aku ni tau la kot cerita kawen aku tak habis lagi. Pastu dok cerita in reverse order. Dari outdoor sampai la entry ni time makan beradab n potong kek. Tu belum lagi masuk gambar nikah. Jenuh....sempat ke abis before deliver ni. Dah 10 juta kali aku tanya kot :P

Standard makan beradab nak jugak la kan buat aksi suap menyuap. Tu pun dah OP suruh baru malu2 kucing nak suap2. Time ni memang lapar yang hamat. Ye la. Dari pagi kot tak makan. Rombongan memang sampai pukul 2. Perut pun dah berkeroncong.



Tapi dalam lapar2 tu sempat lagi cover2. Makan sikit gilos. Padahal makanan depan mata memang menggoda sungguh. Kalau aku bukan pengantin time tu mau nya tambah berkali2 :D Tapi kenduri belah Myo banyak sket aku makan. Maybe tak ada orang lalu lalang sangat kat depan. Paling koman pun amik2 gambar kejap je.


Time kitorang makan beradab memang tak ada waiter pun yang layan. Cam hampes je catering tu. Nasib baik la kami ada pengapit yang baik hati sudi cedok2 apa yang patut. Kalau tak aku telan nasi kosong je la kot....hohoho....

Ni kek biru aku. Memang tak tau camne rupanya sampai la time makan beradab tu. Kek tu mak andam kasi sekali ngan pakej yang aku amik. Katanya free. Entah2 dia dah campur tolak sekali dalam pakej tu jugak. Entah la labu. Aku terima je la. Yang penting harus lah color biru. Tak kan la color pink pulak kan :P


Sesi potong2 kek sambil amik gambar. Dalam tu kek butter kot. Boleh tak kalau aku dah lupa? :P



Pastu suap2 lagi. Secubit tu je la aku rasa kek tu. Lepas tu lansung tak ngadap dah. Aku bukan peminat kek pun. Lain la kalau ada Choc Indulgence sebijik depan aku. Confirm aku cop nak habiskan sorang2.....muahahaha....



Dah potong2 kek baru la round2 jumpa sedara mara.


Dan seterusnya ada lah sesi amik gambar n amik gambar sampai muntah macam yang korang dah tengok kat entry2 sebelum ni....Yang tengah cium Myo tu mak cik dia belah Perak. Cute pulak aku tengok pengantin laki kena cium (^_^)




So nanti baru la sampi entry debaran sebenar. Tapi yang berdebar lebih tu rasa kalau boleh nak ulang2 banyak kali part tu....hihihi....

Akhirnya sampai jugak weekend yang ditunggu2. Padahal bukannya nak pegi mana pun. Nak packing barang nak pindah pun tak tau nak start dari mana. Nak jalan2 pun asik mengah je. Anyway...enjoy ur weekends!

2 comments:

dEe said...

nk pindah mana pule?

cuna said...

Dee: xtau lg. yg pntgnye xnk dok dmnsara dh. tp nk abskn berpntg kat umah parent aku dulu b4 tu :)