nuffnang

Monday, January 24, 2011

Lagi 50 Hari Je Beb!

Rasa nya macam baru hari tu buat entry countdown 100 hari. Ni dah tinggal lagi 50 hari je nak deliver. Tu pun kalau on time. Just cepat or lambat je. Sekarang ni memang sibuk dok buat countdown je. Excited nak jumpa baby. Sambil2 dok excited tu macam2 terbayang dalam kepala nih.

Bila dok sorang2 ada mula la nak start pikir itu ini. Dok pikir camne kang sakit nak beranak tu, kang time dlm labor room tu boleh ke aku nak jerit kuat2 time nak push or nak maintain cool je....hahahaha....nak push tu camne la pulak kan....mampukah aku??? Rupa baby camne pulak nanti? Ada comel cam aku ke tak?....hikhikhik....sihat ke dia? Mesti sakit kan nanti pas deliver....camne la sakit tu ekkk...ohhhh dan memang macam2 lagi la yang aku pikir. Memang orang akan cakap jangan dipikir sangat. Tapi camne la tak terpikir time2 nak dekat due date ni. Macam dah automatik terpikir :P


Whatever it is....aku sangat la tak sabar nak tengok baby dalam perut ni. Baby yang aku bawak ke hulu hilir dalam beberapa bulan ni. Agak2 nya dia pun tak sabar nak jumpa aku tak?....Even tak sabar tunggu baby kuar nanti mesti aku still akan rindu saat2 indah baby dalam perut ni dok kick2 perut aku. Siap kadang2 sampai buat ombak kat dalam tu ;) Nanti mesti rindu perut bulatku ini. Even Myo siap ejek2 aku buncit. Takpe2. Kasi chance dia ejek puas2. Tak lama dah pun :P

Actually semalam kitorang baru je join antenatal class. Tapi tak sempat nak update coz internet kat rumah buat hal lagi. Esok pulak ada check up kat klinik kesihatan. Aku siap amik cuti lagi coz nak start checkup kat private clinic. Lagipun memang kena habiskan cuti 1 hari tu before abis bulan Jan ni. Cuti Msia menang bola hari tu tapi aku dah memang cuti. So ni nak ganti balik cutiku itu ;) Tadi pulak baru balik dari Tropicana Golf & Country Resort coz company buat event kat sana. Tak amik gambar pun. So malas jugak nak update :D

p/s: Ngantuknya la petang2 camni. Dah la semalam tido pun tak sampai 3 jam. Tu pun tak lelap sangat T_T

No comments: