nuffnang

Sunday, December 5, 2010

My Wedding Pics: Family

Aku adalah tengah kemalasan nak upload gambar di hujung minggu. Hari Jumaat pun sibuk ngan aktiviti sendiri. Sempat blogwalking saje. Disebabkan kemalasan itu, maka korek2 je la gambar apa yang ada dalam draft. So update je la pasal cerita kawen yang dah teramat basi ni. Ni gambar2 ngan adik beradik aku.

Abang Long ngan wife dia Kak Long....


Abang Ngah ngan wife dia Kak Ngah...

Yang 3rd time ni tak dapat dikesan. Maybe tengah bz kat luar time tu.....Yg 4th Abang Din ngan wife dia Kak Ida....


Yg 5th pun tak tau mana....Yang 6th Abang Ju and wife dia Kak Sal. Semua pakai color ikut theme. Bagus2....walaupun aku tak sponsor baju dorang....muahahahaha....Dorang semua dah beranak pinak dah tapi saje je nak belakon jadi couple baru kawen kejap :D



Last but not least adik bujang aku, Tan. Mak aku teman kan je sebab adik aku ni still single n available :P Semua sekali adik beradik aku 8 orang. Sume slim2 jugak. Nak jugak cakap slim jugak :P Kurus tak best. Time ni tak semua ada. So lain kali la aku introduce kan sorang2 kat sini. Time gambar nikah semua ada...


Ni gambar lengkap semua adik beradik ada. Sekali ngan anak2 sedara aku. Meriah hokey. Ingat senang ke nak kumpul yang kecik2 tu. Masing2 berlari2 entah ke mana2. Nak kena tangkap sorang2 suruh dok dendiam kejap. Semua yang kecik 19 orang. Tu pun ada yang tak masuk sekali coz ada yang tido, ada yang tengah bad mood....huhuhu....


Dan ini family Myo a.k.a family baru ku. Adik beradik Myo 8 orang. Adik Myo yang paling kecik je tak ada dalam gambar. And yang duduk tepi sekali mak cik Myo. Time ni rombongan baru sampai....


Gambar2 lepas tu aku skip je la gambar2 lain dulu. Ni time nak hantar family Myo balik. Amik2 gambar dulu kat depan khemah...





Sesi salam2...




Lambaian seorang anak....huhuhu...Time aku kenduri kat belah Myo aku pun cam sayu je nak hantar parent balik. Terasa macam 1st day kena tinggal kat asrama time form 1...rasa cam nak kejar je kereta dorang time dorang babai2 nak balik....hohoho...poyo betul perasaan tu kan...macam la dah tak boleh balik dah....



Tu je la gambar nya....lain kali letak gambar ngan frenz pulak :)

p/s: Tengah rewind gambar2 kawen ni tak habis2. So ni belum lagi letak gambar time makan beradab, potong kek n nikah T_T

No comments: