nuffnang

Monday, December 13, 2010

Kenapa Kau Muncul Kembali?

Kelmarin on the way nak balik umah singgah McD lagi. Padahal before tu baru je balik dari pekena bihun tom yam pedas kaw2 punyer. Susah pulak McD dah dekat ngan rumah ni. Balik je mesti lalu McD dulu. So terpaksa la jugak singgah....wahahaha....

Nak beli apa lagi kalau bukan Prosperity Burger kan. Tapau aje makan kat umah lagi best. Sekarang ni pegi McD baik je order air ribena. Dah tak boleh nak minum air gas sangat. Makan curly fries adalah sangat masyuk. Bagi 5 bekas macam tu pun aku boleh abiskan kot :D


Tadaaaa....nak ngap prosperity burger nih....Beli 1 set je share 2 orang. Dah tengah malam tak boleh la nak makan over2 pulak kan.


Kasi bukak wrapper tengok isi kat dalam ;) Tambah sos cili lagi..perghhhh....nangesss....berasap jap telinga...tapi tu la yang best ;)


Tengok dalam roti pulak.....hehehe....Memang saje la kan nak suruh korang pegi lunch kat McD jap lagi :P Nape la prosperity burger ni kuar time selera makan aku tengah melonjak2 nih. Semua mende rasa nak makan. Bahaya jugak kalau makan fast food selalu sangat ni. Sian baby. Mesti baby bengang je "Mama aku ni tak ada mende lain nak makan ke? Asik kat McD...McD...McD"....hiksss....


Actually tengah kebosanan kat ofis ni. Time aku datang la system tak ready pulak. Kalau ku tahu baik work from home saje. Agak2 sakit pinggang boleh la landing2 kejap. Bosan2. Geng2 lunch pun work from home. Saper nak teman kan aku lunch ni? Haihhh....