nuffnang

Monday, December 20, 2010

My Wedding Pics: Frenz

Entry ni special untuk member2 yang datang time kenduri aku bulan 6 hari tu. Sori la korang. Terperam lama pulak gambar2 ni....hihihi....Ni ngan Nurul ofismate aku yang dah sekarang dah jadi ex-ofismate merangkap pengapit aku hari tu. Thx a lot Nurul for ur time :)


Dalam pukul 12 aku dah siap mekap sume walaupun rombongan sampai 2 petang. Kena siap awal kot2 ada member2 yang datang awal nak jumpa. And memang ramai yang datang awal pun. So time ni bergambar dalam bilik je sebab rombongan tak sampai lagi. From left: Ad, Adda, Pidah, Me, Zura, Dee. Sume member UiTM....


Kawan2 ku yang terer berlakon ;)


Time ni tengah gelak sakan sebab bila nak tunjuk cincin mula2 tu semua confuse mana satu cincin nikah aku. Sebab cincin mak andam kasi pakai pun dah besar gedabak penuh jari. Cincin nikah aku la yang paling kecik :P


Sempat lagi dok gosip2 :D


Ngan Ad...Dulu time Ad kenduri aku tak dapat datang sebab kena dok wad...huhuhu...Sekarang dia dah anak sorang pun ;)


Sesi bergambar diteruskan. Time ni akak photographer tu tengah rajin sebab baru nak start keje....hehehe...Aku pegang payung je time ni. Boleh pulak mak andam tu buat lawak di tengah hari buta lupa nak bawak bunga tangan....haihhh...Nasib baik sempat bagi before rombongan sampai. Buat sesak nafas je...


Cayalah korang....Berlakon memang no. 1....hahaha...aku pulak yang naik segan tak reti posing...Anyway thanx a lot coz sudi datang n bergambar posing2 ngan aku. Ilang nervous kejap sementara nak tunggu rombongan sampai.


Ngan colleague, Syvia yang sampai awal jugak....Memang majority sampai awal lah kesimpulannya.


Ngan Kak Jo...colleague jugak...Time dah dapat gambar dari OP baru pasan orang tu bawak Coach baru rupa nya. Tu kalau bukan kenduri aku sure dah perasan Coach lawa n sibuk nak belek2 :P Lagi 10 tahun kot baru dapat merasa bawak Coach T_T
Pakai BB lagi u....BB pun aku tak tau bila bole pakai....tepon kuno aku skrg pun dah 3 tahun pakai tak tukar2 :P


Geng UiTM di hatiku...Sume dah nak balik time ni...Kitorang time ni baru nak start makan beradab...Tak sempat nak bergambar kat pelamin ramai2 T_T Anyway thanks sgt2 ye korang coz sudi datang ke kenduri aku yang tak seberapa tu....


Ngan Lina....Orang selalu datang kenduri nak amik berkat pengantin kan kalau yg single mingle tu...Ni aku lain...Pengantin amik berkat mak baby....Sekarang ni baby dah on the way pun ;)


Geng2 blogger...Actually kenal time sakan memborong Stila dulu :P From left: Azura, Ayna, Miu, Wing, Cuna, Myo, Harim, Nurul....


Azura n family....


Susah2 sangat biar pengantin je yang amik kan gambar....hahaha...

Memang happening betul la korang....Nasib baik la tak terbalik pelamin i tu....hihihi....whatever it is....u gals rawkkk!!!



Ngan kawan time kat SMAPL. Kawan skolah aku 3 orang je yang datang. Sedeyyy....sob sob sob....Yang confirm kan nak datang boleh tahan ramai...tapi tak tau nape last2 sume diam je...Nak buat apa kan...biasa la...Masing2 ada hal masing2....Lagipun memang banyak giler kenduri lain time kenduri aku tu. Cuti skolah la kata kan. Hot hot....


Geng UiTM lagi....From left: Ina, Herza, Yatie....Thx ye korang sudi spend time datang jugak kenduri aku...terharu jugak sebab tak expect korang datang since sume diam je...


Colleagues lagi...Nurul, Kak Ezah n anak2nye. Akak, si Baby tu bukan main lagi ye posing nyer. Dah macam model. Dok senget2 siap lentok2...cumilll....Kalah pengantin....ahaks!


Pengapit kami....yang pengapit Myo tu adik aku, Khairul. Senang soh adik je jadi pengapit. Nasib baik la dia on jek...


Dah petang pun still ada yang datang tapi dah tak ramai....Ngan Ayun...member UiTM jugak...

Ngan Syeena.....Member UiTM....room mate time kat UiTM Seri Iskandar ;) Lansung tak pernah jumpa since dah abis study...Datang siap bawak bf baru ;)


Lain2 ada la dalam 4 or 5 orang lagi member yang datang tapi tak amik gambar. Memang tak ramai sangat member yang datang. Yang confirmkan nak datang pastu mmg dtg tak sampai separuh pun kot. Mostly kawan2 ayah aku yang datang. So to all yg datang hari tu terima kasih bebanyak yek. Really2 appreciate it. Sungguh terharu coz korang sudi datang memeriahkan kenduri kitorang :) Luv u ols! Mmmuaxx!

2 comments:

Annisa said...

lawa juga ye tema kaler biru ^__^

cuna said...

khairunnisa: dah mmg peminat biru...xblh nk buat ape :P biru sentiasa di hati...pape pun kalo blh sume nk biru