nuffnang

Tuesday, November 2, 2010

Aktiviti Tendang Menendang

Semalam, lepas pukul 12....genapla kandungan aku ni 21 weeks.
Elok2 je nak tido boleh pulak rasa something.
Confirm la tu baby kick. Actually petangnya aku dah rasa.
Tapi time tu tengah bz giler ngadap keje.
So aku ingat tu baby gerak2 je la kot sebab memang before ni dah banyak kali rasa.
But semalam siap boleh nampak lagi perut gerak2 turun naik.
Dah la before tu Myo baru je tanya...."Baby tak ada tendang2 lagi ke?"
Elok je lepas tu aku rasa. Baby dengar la tu kot papa dia tanya :P
Kadang2 tu rasa macam geli2 bila kena tendang.
Semalam pulak aktif menendang time aku nak tido.
Ni mesti kes bengang coz dia tendang2 time siang aku buat tak layan jek :D
Sudahnya aku tido lambat....huhuhu
Pekaba la agaknya baby dalam tu
Entah bila la nak pergi scan asik bz je nih
Baby tunggu ye....nanti mama jenguk ;)

6 comments:

Shu @ Mrs. Hamid said...

wahhhhh seronok dengar baby dah tendang. Shu kene tunggu sebulan lebih lagi baru dapat rasa. Jangan lupa kira pergerakan baby yer.

misza said...

tunggu lg 5@6 mggu susah nak tido malam. sbb dia tau ms tu mama dia x cbuk, so aktif la. klu siang dia tendang byk pun mama buat x tau jer. hehehe...

cuna said...

Cik Shu: Tak lama dah tu sebulan. Hari tu pun rase cam lame sedar2 baby dah tendang2. Camne eh nk kire pergerakan baby. Mcm selalu je gerak2 :P

cuna said...

misza: yeke?hurmmm pandai ek baby ni. dah la skrg ni rutin tdo pagi buta je sbb byk keje :(

The Me said...

cian mama kepenatan bekerja pastu time nak rest kena kick boxing ngan baby lak

cuna said...

huhuhu...tau xpe.kdg2 time dok buat keje pun kena tendang. tp terpaksa buat2 tak rase :P