nuffnang

Friday, November 5, 2010

Happy Birthday My Sweetheart!

Time aku tulis entry ni mata dah hampir2 tak boleh bukak. Tapi nak jugak update blog sebab esok confirm tak akan ada masa dah. Hari ni birthday si jantung hati. Tapi aku sibuk je dengan keje2 ofis yang tak habis2. Keje yang hari2 macam dah menghantui hidupku ini :P

Hari ni besday Mr Myo. Dulu time couple memang susah nak celebrate on time. Setakat wish bagi sms or calling2 je. Bila dah expired baru nak celebrate sebab nak tunggu weekend. But kali ni memang sangat2 lain. Dah la dah ada depan mata. Elok2 pulak hari ni public holiday Deepavali. Bukan main meriah lagi orang dok main mercun pung pang sana sini celebrate besday dia :D Tapi part yang paling best sekali adalahhhh.....aku kena keje even orang lain cuti sakan. Best tak? Buat keje pun rasa meroyan je dengar mercun. Rasa macam mercun tu meletup dalam kepala aku ni....haihhhh

So bila nak celebrate nya? Nak pergi mana pun. Sampai Sabtu kena keje ni. Ohhh kesian sungguh Mr. Hubby ku. Sori ye sebab tak dapat nak spend time together gether. Adiah pun tak sempat nak beli. Nak pikir beli apa pun tak sempat....huhuhu...Susah2 tunggu bulan 3 next year je la kasi hadiah best punyer. Hadiah baby....hehehe...Aci tak?

Anyway, nak wish HAPPY BIRTHDAY to PAPA MEOR on his 26th birthday. Aku jugak yang muda remaja sweet 20 gitu....lalalala....Dekat 5 pagi dah ni. Giler hape baru nak tido....zzzz

2 comments:

myooh said...

thank syg...xpe xyh celebr8 pon ok..hehehe.dh celebr8 ngn mercun smlm...24 hour tu mercun die...

cuna said...

(^__^)