nuffnang

Sunday, November 21, 2010

My Blue Bedroom Slipper

Tak tau nak update pasal apa weekend ni. Tengah menikmati weekend ni dengan sepuas2nya....hohohoho....Finally, I'm FREE!!!! Kerja dah settle. Boleh keluar tanpa rasa bersalah n tergesa2 nak balik...ahaks! I loike =)

So adalah malas2 nak upload gambar. Amik apa yang ada dalam draft ni ha. Tak publish2 lagi. Ni bedroom slipper aku beli hari tu kat Tesco. 10 hengget je. Puas aku cari merata tempat tapi ni je yang menepati ciri2 yang aku nak....bedroom slipper pun nak kena ada ciri2 kan :P

Since preggy ni kaki aku macam tak tahan je pijak lantai kat umah tu. Rasa macam letak kaki atas ais. Sejukkkk! Tu yang tetiba mengada nak beli slipper ni. Dulu pernah beli time study kat U. Tapi maid kat rumah mak aku pakai buat harta pulak. Kena la cari baru. Lagipun nanti time pantang sure nak kena pakai jugak. Last2 jumpa slipper ni. Comfy je. Dapat pulak yang color biru (^_^) Nak update tu je. Nak sambung menikmati hari yang indah ni. Babaiii....

No comments: